FAQ 26 k implementácii projektu
Aké podmienky musí spĺňať online konferencia? Ako sa napr. dokladuje počet účastníkov?
Online konferencia musí spĺňať minimálne požiadavky na komunikáciu a informovanosť, t.j. požiadavky na komunikačné nástroje v súlade s Manuálom pre komunikáciu a dizajn ako aj Príručkou pre prijímateľa a projektového partnera, tak ako aj fyzicky usporiadané podujatie. Je na rozhodnutí prijímateľa, akú formu dokladovania účastníkov si zvolí, je možné zvoliť online registráciu na konferenciu (napr. Formulár Google) a overenie prihlásenia účastníkov na začiatku konferencie a jeho zdokumentovanie napr. zvukovým záznamom súhlasom všetkých zúčastnených, vyhotoviť videozáznam z konferencie so súhlasom všetkých zúčastnených, vyhotoviť printscreen zoznamu prihlásených účastníkov, ktorí by mali byť prihlásený pod svojim menom tak, aby ich bolo možné identifikovať, príp. iné formy.
Je potrebné dodržať počet účastníkov na informačných podujatiach, ktorý bol uvedený v žiadosti o projekt v časti 3.3.3 Publicity indicators (Indikátory publicity).
Príklad: v Žiadosti o projekt je uvedený počet účastníkov na informačných podujatiach 300 v rámci 3 informačných podujatí, z čoho vyplýva 100 účastníkov na 1 informačné podujatie.
V zmysle kapitoly 17.7, ods. 1, Príručky pre prijímateľa a projektového partnera, verzia 1.0, pri organizovaní podujatí je potrebné zabezpečiť, aby boli účastníci dostatočne informovaní o tom, že aktivity boli podporené z Grantov EHP, Nórskych grantov alebo Grantov EHP a Nórska a štátneho rozpočtu SR.
V zmysle kapitoly 17.7, ods. 4, Príručky pre prijímateľa a projektového partnera, verzia 1.0, na všetky podujatia je potrebné prizývať zástupcov Správcu programu a zástupcov Veľvyslanectva Nórskeho kráľovstva v Slovenskej republike.